Головною спеціалізацією центру є дослідження суспільно-політичної ситуації в Україні з метою системного моделювання динаміки процесів суспільних трансформацій, довгострокового прогнозування, стратегічного планування і стратегічного консалтингу.
Головні напрямки соціально-політичних досліджень:
- Вивчення суспільно-політичної ситуації в країні
- Визначення головних складових іміджу кандидатів і розробка найбільш позитивного образу партії/кандидата, що сприймається;
- Аналіз електоральних орієнтацій і електоральної поведінки громадян України і електоральних преференцій окремих груп виборців;
- Дослідження чинників електорального вибору і психологічної мотивації виборців;
- Вивчення інформаційного простору цільової групи виборців;
- Визначення ступеня і критеріїв довіри населення до політиків, політичних партій, інститутів влади;
- Визначення проблемних крапок для кожного окремого регіону, населеного пункту;
- Дослідження і регулярне відстежування рейтингів партій/кандидатів;
- Формування типології електорату, що дозволяє найефективніше визначити цільові групи виборців;
- Тестування рекламної продукції політичних партій;
- Розробка і оцінка нових підходів в стратегії агітаціонно-пропагандістської роботи.
Методи проведення соціально-політичних досліджень:
Кількісні
- Персональні інтерв’ю (face to face)
- Телефонні інтерв’ю
Якісні
- Глибинні індивідуальні інтерв’ю
- Фокус-групи
- Експертні опитування
- Психологічні проективні методики