Окрім соціально-політичних досліджень Центр пропонує свої послуги з проведення різного виду маркетингових досліджень.
Напрямки маркетингових досліджень:
Дослідження Usage & Attitudes
- Поведінкові установки і мотивація споживачів
- задоволеність і лояльність споживачів
- Психологічне вивчення стилю життя, соціально-демографічних характеристик споживачів;
- Побудова типології споживачів;
Дослідження ринків:
- Сегментування ринку;
- Положення на ринку конкурентів;
- Стратегія і методи просування товару конкурентів.
- Позиціювання товарів.
Дослідження брендів (продуктів)
- Сприйняття споживачами брендів
- Дослідження поведінкових моделей
- Лояльність до брендів
- Тестування при розробці нових брендів і тому подібне.
Вивчення конкурентів і завоювання переваг
- Оцінка привабливості галузі і конкурентна боротьба усередині неї.
- Виявлення пріоритетних конкурентів і визначення сили їх позиції
- Дослідження конкурентоспроможності продуктів і ефективності маркетингової діяльності
- Дослідження конкурентоспроможності фірми в цілому
Дослідження реклами
- Дослідження ефективності і популярності окремих ЗМІ для різних цільових аудиторій.
- Вивчення ефективності рекламної політики фірми в цілому. Вивчається ступінь обізнаності про товари фірми до і після проведення рекламної кампанії.
- Вивчення ефекту від спільного використання в рекламних цілях декількох ЗМІ.
- Дослідження ефективності окремих рекламних кампаній.
- Тестування реклами, що планується до випуску